CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 16 April 2012

My Old Fren Wedding

Sabtu 14.4.2012 ari tu aku g kenduri membe aku masa  zaman sek men. dlu..ms dok kat kepong..kira nyer 13 thn dlu la..tp still keep in touch..dlm kul 12 lbih mcm tu kitorg (hasben n ibu) pun gerak dr umh..br je msk highway MAX tu tetiba keta aku ni break down la plak..tgk2 minyak kuar dr bwh keta..dh la br isi penuh minyak..hampir separuh la gak kuar nyer..bocor plak kat bwh tu..mcm2 hal..
call la pak metua suh amik kat tepi jln tu..hasben g la bengkel ngan towing..prasaan dh down dh ni xdpt nak tgk membe lame kwin ni..xpe la nak wat cane kn..xde rezeki..
Tp nasib baik ler keta tu siap kejap je..ingat dh kena thn kat bengkel sehari dh.   Ape lg merempit la laki aku..sampai2 dh 4.30 ptg..org pun dh kemas,bungkus2 lauk..buka plamin smua bagai.. Nsib la pengantin tak kuar wat out door lg..sempat gak la aku jmpa.. Alhamdulillah.. :-) kalu x mest rase serba slah je..sbb nyer wedding aku dlu dia ni dtg..

 ni je la yg aku smpat amik..anak aku teruja tgk pngantin..cun sgt kot.. :-) suh pndang kamera dia ralit tgk pngatin tu..


 pic ni amik kat fb dia..sweet sgt..

 kat fb gak..n pic2 yg seterus nyer.. :-)

 dh mcm muka Adira aku tgk ko ni Pn. Nadia.. :-p

Tahniah my fren..akhir nyer..stelah b'tangguh2 majlis nyer pd thn lepas lg kta nyer..selesai sudah majlis yg bleh d ktakn grand gak ler..Am Happy For U...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan